هر آنکه رنگ ما بگیرد به عرش کبریا نشیند



تبلیغات

تبلیغات

یکی از مؤثرترین راه های افزایش فروش، ایجاد تبلیغات از راه های مختلف می باشد. بدون تبلیغات به مراتب آشنایی افراد با محصولات شما در سطح پایینی بوده، و در نتیجه فروش آنچنانی نخوهید داشت. ارائه ی تبلیغات می بایست مبتنی بر روش های کارآمد باشد. باید تصاویر و مطالب ارائه شده در رسانه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا نظر مشتری را به سوی محصولات شما جلب نمایند.

افزایش فروش

افزایش فروش

همواره در زمینه ی فروش محصولات، اطلاعات خود را به روز نگه دارید. با پیشرفت روش های مختلف در این زمینه، می بایست بهترین روش های متناسب با کسب و کار خود را فراگرفته و به کار ببرید. نیازهای مختلف مشتریان را در نظر گرفته، و متناسب آنها، محصولات جدیدی را به بازار فروش ارائه دهید.

روانشناسی فروش در راستای ارتباط مؤثر با مشتریان

روانشناسی فروش در راستای ارتباط مؤثر با مشتریان

شناخت روانشناسی فروش و روش های ارتباط مؤثر با مشتریان، نقش مهمی در ایجاد میل و رغبت در مشتریان برای خرید و به دنبال آن، افزایش فروش محصولات را دربر خواهد داشت. در این زمینه می بایست از دید مشتری به مسائل توجه کرده تا نیازها دریافت شده و پس از آن تمام روش ها بر مبنای رفع این نیاز ها پایه گذاری شود. در ادامه تکنیک های برای ایجاد ارتباطی هر چه مؤثرتر با مشتریان ارائه شده و فرصت خوبی برای بهره گیری از آنها برای افزایش فروش و ارائه ی تبلیغات، می باشد.

تبليغات شفاهي پارادایم هزاره سوم

تبليغات شفاهي پارادایم هزاره سوم

چكيده امروزه تبليغات شفاهي از اهميت بسياري نزد بازاريابان برخوردار گرديده است، تا جايي كه عده اي معتقدند تبليغات شفاهي از جمله موثرترين و كارامدترين شيوه هاي تبليغاتي است. باتوجه به اهميت اين موضوع و نقش موثر تبليغات شفاهي در بازاريابي كنوني به نظر مي رسد كه بايد به شكل موثري اين پديده را مديريت كرده وبا اتخاذ تدابيري آگاهانه از مزاياي آن بهره مند شد. در اين مقاله درباره تبليغات شفاهي و نقش و اهميت آن در شكل‌گيري نگرش و رفتارهاي مصرف كننده و در ادامه دررابطه با چگونگي مديريت و اداره موثر تبليغات شفاهي هرچند به اختصار، مطالبي ارائه گرديده است